Hra na odbornici přes zdravou výživu

11. února 2014 v 16:34 | Dominika |  Názory
Já jako dobornice přes zdravou výžinu a zdravý životní styl doporučuji především každodenní pohyb na čerstvém vzduchu alespoň půl hodinky. Není třeba běhat maratony, ty přenecháme vrcholovým sportovcům, ale taková obyčejná zdravotní procházka prospívá celému našemu organizmu v každém věku. Pokud bychom chtěli mít kondici mohli bychom zvolit nějaký určitý druh sportu, jako je například plavání, tanec, jízda na kole a podobně. Ze sportu je toho opravdu mnoho na výběr. Takže je to jen otázka našeho vkusu a potom následného výběru. Tyto tréninky by měli být alespoň 2x do týdne.

V každém případě bychom neměli opomenout náš jídelníček! Ten je důležitý především u pravidelných sportovních aktivit. Zdravá strava by měla odpovídat stavbě našeho těla. Pokud je někdo vážně a dlouhodobě nemocen se zažívacím traktem měl by si dávat opravdu velký pozor na to co jí. Měli bychom vynechat GMO potraviny a náš jídelníček by měl obsahovat hlavně zeleninu, ovoce, ryby ořechy a bílkoviny. Všechno ve vyvážené míře. Také by bylo vhodné si zjistit svou krevní skupinu a stravovat se podle ní. Protože jsou lidé, kteří například mohou být vegetariáni, protože jim to tělo dovolí, ale jsou lidé, kteří bez masa prostě žít nemohou a není na tom nic zlého či špatného, prostě jsme každý jiný!

Pokud chceme být zdraví a vitální v žádném případě bychom se neměli zajímat o cigarety, alkohol, dogy, ale ani o bílý rafinovaný cukr, který můžeme nahradit tím tmavým třtinovým, medem nebo stévií. Vyhýbat se glutamátu, solit jen s mořskou či Hymalájskou solí. Koneckonců i bez lepku se nám žije mnohem lépe. Ale jesliže chceme jíst pečivo mělo by být z celozrnné mouky a z domácí pekárny. To samé s uzeninami. Šunku si můžete například vyrobit sami doma v šunkovaru. Doma si můžeme vyrobit i tavený sýr z tvarohu, bez tavících solí a dalších nevhodných přísad. Kdybychom zašli jěště více do hloubky, ženy mohou používat jen přírodní kosmetiku bez parabenů, fluorů, silikonů a hliníkových solí, která je dnes již k dostání ve stejné cenové relaci jako ta chemícká.

Já osobně doporučuji abychom se všichni než výjdeme ze svých domovů, do práce a do škol pořádně nasnídali, protože taková vydatná snídaně je nejdůležitějším jídlem dne. Pitný režim ať si každý zvolí sám podle sebe, protože není třeba někomu kdo to tak necítí vnucovat pít denně několik litrů tekutin. Potom má ten člověk zbytečně pocit, že je nafouklý, zvodnatělí a rozhodně mu není moc dobře od žaludku. Navíc z vlastní zkušeností vím, že lidé kteří přes den moc pijí, chodí v noci hodně na záchod, ráno mají nateklá oční víčka a jsou tak nějak spomalenější a línější. A jestliže už chceme hoodně pít musí to být také kvalitní tekutina, čili voda přes filter, kvalitní sirupy, šťávy z ovoce a pravé sypané zelené, ovocné čaje či Roibos by pro vás mohly být tím pravým ořechovým. Chuť na sladké můžeme zahnat ovocem, čistými bílými jogurty s medem a ovesnými vločkami, ale člověk když se stravuje tak jak má tak ho neřesti v podobě laskominek rychle opustí, protože naše tělo má dostatek veškerých živin.

Nikdy bychom neměli držet drastické diety, protože ty spíše náš organizus zatěžují, než že by mu ulehčovali. Navíc nás může dostihnout známý jojo efekt, kdy z rychlého úbytku váhy máme strie, celulitídu a povyslou kůži.
Pro své zdraví a imunitní zdatnost se můžete i otužovat.

Ke zdravému životnímu stylu patří také to, stýkat se se správnými lidmi, kteří vás něčím obohatí, inspirují, dodají vám pozitivní energii a né, že vás z ní vysají a využívají vaši pomoci jen pro svůj prospěch. S tím se pojí i to, že by jste se měli mít rádi a měli by jste pracovat na svém sebezdokonalování, doplňovat si vědomosti a informace. Mít práci která vás baví a vnitřně napňuje, nedělat jí jen pro peníze a větší moc. Jako žena mít zdravý postoj a vztahy s muži a jako muž zase s ženami. Přestat se léčit u běžných doktorů, čerpat zdraví z naší přírody, která nám toho pro náš život poskytuje mnoho, například v podobě bylinek, Aloe Vera a sluníčka. Nenechávat se očkovat, nepoužívat hormonální antikincepci ani antidepresiva. A jestliže máme nějaké větši zdravotní problémy, vydat se třebas za homeopatem, regresním znalcem, věštcem, detoxikačním odborníkem, terepautem, vymítačem ďábla a parazitologem či se odvolat na Vyšší moc, která je tady neustále k vaší pomoci. Detoxikační kůru na játra či ledviny si můžete udělat dnes už i doma, protože na internetu je spousta návodů. Veškeré přechodné fyzické bolesti nechat bolet a rozhodně se neobracet na známý ibalgin či paralen! Ženy mohou dokonce i využít svou vlastní velmi výživnou menstruační krev pro zalévání květin a své zahrádky, která potom nádherně prospívá. Vyhýbejte se radioaktivnímu zážení jako je ultrazvuk, mamograf, rentgen Wifi a mobil. Nezajímejte se a nestresujte se tím, co stejně nemůžete ovlivnit a změnit, protože je to zmanipulované, podplacené a předem rozhodnuté už za vás, což je vlastně u celé politiky a voleb.

Je velice dobré si před spaním vyvětrat místnost, nebo jěště lépe, mít ho otevřené po celou noc, ovšem pokud tedy nebydlíte v Ostravě a snažit se chodit spát jěště před 12náctou hodinou.

Mým závěrem tedy je, že bychom měli mít pravidelny to je teda 5x denně v malém množství, pestrý, vydatný a vyvážený jídelníček aby jsme tělu dodali veškeré látky, které potřebuje! Dopomoct nám k zdravému životnímu stylu mohou i přírodní doplňky stravy jako je například pupalkový olej, který je výborný na pleť a menstruaci či hořčík, který nám vylepšuje náš psychický stav a kterého má dnes také mnoho lidí chronický nedostatek stejně tak jako jód, který je zase užitečný pro ženy při poruchách štítné žlázy.

Prostě si uvědomte, že jste to co jíte!

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama