Můj e-mail pro případné otázky: dominikamikulska@seznam.cz
Č. účtu pro případný finanční příspěvek za mou tvorbu: 1360931022/3030

Březen 2015

Králičí a kuřecí játra

11. března 2015 v 19:17 | Dominika |  Recepty
Už od malinka jsem zvyklá jíst vnitřnosti, protože to mama dělávala často. Do mého jídelníčku tedy patří i kuřecí a králičí játra, které si dělávám na cibulce, červené paprice, pepři, soli a sladké mleté paprice, naposledy jsem to dělala bez tý papriky a i tak to bylo vynikající. K játrům se samozřejmě hodí jedině bílá rýže.


Moje slavné internetové nákupy

9. března 2015 v 0:24 | Dominika |  Zážitky
Tento měsíc to bylo poprvé co jsem dostala pořádnou výplatu a tak jsem se rozhodla si pořídit pár věcí které jsem chtěla už delší dobu. Jak to ale u mě bývá, nebyla bych to já a můj život kdybych všude tam kam příjdu neměla problém a nenatrefila na ty nejhorší lidi. Začalo to mobilním telefonem, značky Gigabyte gsmart roma r plus 2 bílý, který mi vybral a doporučil podle ceny a parametrů můj mladší brácha a já se do toho mobilu už jen od pohledu na obrázku zamilovala.

Udělala jsem platbu dopředu v internetovém bankovnictví, protože jsem si říkala, že s tak velkou společností jako je Alza snad nebude žádnej problém, a jak jsem se mýlila! Není to největší společnost, ale ta nejhorší! Nebo rovnou dohromady ta nejhorší, největší spol. Protože velkou společnost nezajímají malé leklé ryby. Možná je to tím že je fakt velká tak tam mají ve všem bordel a nic nestíhají. Někteří operátoři mi tam ty telefonáty pokládali místo toho aby se snažili to nějak vyřešit. Nebo odpovídali na něco jiného, pletli páté přes deváté a ještě na mě mluvili jak na debila a schválně používaly termíny, kterým mi jako zákazníci nemůžeme rozumět, ale tohle dělají vesměs asi všichni operátoři...

Jinak teda fakt nechápu jak je možný, že se dá objednat zboží na dobírku když se platí předem, taková možnost má být rovnou zamítlá a vůbec se tam nemá ani ukázat, ale teď mi došlo, že to tak bylo asi schválně, kdo ví kdo se na to ješte nachytá a pak mu nebudeme schválně muset za jeho chybu vracet peníze...No co musí se uznat, že je to dobrej marketingovej tah. Stejně tak i jako - objednejte si k tel. Antivir či rovnou i instalaci sofwearu, a pod...

Při doručení zboží sem samozřejmě nebyla doma, pracně jsem vydělávala další penízky, tak mi doma zanechali výzvu na které byla zvýrazněná znova ta samá částka k zaplacení kterou už jsem jim právě uhradila dopředu. Na poště to samozřejmě nikoho nezajímalo a aby mi balík mohli vydat potřebovali tu částku zaplatit. Samo sebou, že jsem odmítla, tak mi řekli ať si to prej vyřeším s Alzou a na Alze po telefonu mě poslali zase na poštu. Takhle si mě obě strany přehazovaly jako horkou bramboru a ani jedna nebyla schopná nějakého kloudného řešení. Tak jsem na Alzu volala každej den cca tak 10x ať mi buď pošlou peníze nebo ať se oni dohodnou s poštou že mám to zboží u nich zaplaceno tak ať mi ho vydají. Ani jedno řešení z toho se dlouhou dobu nekonalo i když jsem se odvolávala na všechny možný strany. Nabyla jsem vědomí, že už se to snad nikdy nevyřeší. Na Alze mi každej operátor říkal něco úplně jinýho. Jednou, že už mi peníze poslali, pak že to moje potvrzení o platbě nestačí, že potřebujou ještě nějaký jiný, zkoušeli na mě i to, že jsem jim žádnej email s potvrzením neposlala, furt mi slibovali jak se mi ozvou na telefon a email a nic z toho. Celou tuto záležitost jsem řešila po telefonu a to ještě ke všemu v práci, jindy nebyl čas, no ještě že mám tak hodnou manažerku, že mi to dovolila a ještě se do řešení tohoto problému zapojila taky. Nakonec jsem Alze posílala každý den 20 těch samejch emailů s potvrzením o zaplacení a spamovala jim tak schránku. Řekla jsem si že když tohle nepomůže tak už zajdu přímo na pobočku a dokud mi nedají mobil nebo peníze, tak se odtamtud ani nehnu. Vymýšleli si i to , že jsem jim tam zadala špatnou emailovou adresu, no asi sem zadala zle i mobil když slibovali jak zavolají a nic...Hlavně, že jsem si dopisovala s automatem a ne s člověkem. Víte, nechápu jaký problém je pro tak velkou společnost mi vrátit pro ně ubohý 3 tisíce. Asi bych si ten mobil neobjednávala jen tak pro nic za nic kdybych ho fakt nechtěla. Tak jsem si na poště balík prodloužila co to šlo a řešila. Na poště už mě znají, mám pocit, že jsem tam víc než doma. Navíc všechny balíky se ukládají na poště nahoře ve městě a to je lítání z kopce do kopce, protože ještě nemám auto. Tak sem si říkala , že to na tej Alze měli pěkně vykoumaný. Řekli mi ať to na poště zaplatim znova a oni mi pak zpátky pošlou tamty peníze, to určitě nejsem přece magor a vim jak to tady u nás dnes chodí. Dala bych jim další peníze a nakonec bych neviděla ani jedny a ani mobil, protože ten mi ve čtvrtek posílali nazpátek, to byl poslední termín vrácení peněz, jelikož kdyby tam byl u nich mobil dřív než u mě ty peníze tak si myslim, že bych se nedočkala už ničeho. Takže takhle visel mobil na poště a já 3 týdny nezmohla vůbec nic. Nesnášim když se v mém životě dějí věci, které já nemohu nijak moc ovlivnit, protože to není v mé moci, ale musím se spolíhat na někoho druhého a bohužel je to docela často hlavně když se jedná o nějaké instituce a podobně...

Naštěstí se to nakonec tedy vše stihlo do termínu jen tak tak o den, ale mobil jsem stejně tak nebo tak surně potřebovala už i kvůli práci.

Avšak to není vše, další problém nastal při nákupu pouzdra. Objednala jsem si bílé přesně na typ toho telefonu. Našla jsem ho na jednich stránkách a představte si, že mi po pár dnech napsali, že ho už na skladě nemají a ani mít nikdy nebudou, hlavně že oni měli moje peníze. Tito mi peníze vrátili v pohodě téměř okamžitě, jenže člověk se už i tak bojí a kord s takovými zkušenostmi jako mám já. Nejlepší na tom je, ale to, že vždycky když mě ani nenapadne, že by s něčím takovým měl a mohl být problém tak je a když dopředu myslím na všemožný katastrofy tak nic. Pokaždý se stane to co by mě ani ve snu nenapadlo že se může stát, ale přitahuju takové situace i lidi. No vraťme se k tématu. Jak je možné, že sem si mohla objednat neexistující zboží? Nikde tam nebylo žádný upozornění že zboží není skladem ani nic podobnýho...

U druhého nákupu pouzdra na mobil ze zcela jiného taky dost známého internetového obchodu mi přišel obal prozměnu šedivej. Umíte si asi představit jak to vypadalo na bílém mobilu...Tak sem si řekla ne tohle fakt nepůjde, chci zboží na které jsem provedla objednávku, mám na něj přece právo. Tak tam volám a oni, že budu muset jet až na jejich pobočku na druhou stranu Prahy, že mi prej buď vrátí peníze nebo vymění obal. Tak jsem tam dorazila, čekala půl hodiny na řadu abych se dozvěděla, že čekám blbě, že to nespadá pod reklamaci, ale pod prodej. Když jsem přišla na řadu tak mi řekli, že mi vrátí peníze, protože ho v bílej ani čirej nemají. Aspoň že to bylo rychlejší vyřízení než na Alze...Na stránkách prej mají blbě napsanou barvu a že kdyby chtěli pod tím samým číslem objednat to bílý tak prej i kdyby tam bylo tak pošlou zase to šedivý takže jsem měla prostě smůlu.

Poslední třešnička na dortu byla folie na ten zpropadenej mobil. Tu jsem k němu dostala 2x přímo v balení, jenže jednu jsem zničila, protože jsem jí držela poprvé v životě v ruce, tak jsem to samozřejmě zpackala a tu druhou jsem ztratila. Navíc mi poslali folii na které byl štítek, který když se odlepil tak tam pod ním zůstala lepenka a vypadalo to příšerně. Takže bylo stejně úplně fuk, že jsem tu druhou ztratila. Zašla jsem tedy do Datartu a koupila novou, univerzální protože na toho mýho fona zase žádnou neměly. Kupoval to semnou kámoš a tak mi i slíbil, že mi ji tam dá, jenže druhej den zas nebyl čas a jelikož jsem šla vyřizovat obal, tak jsem to všechno vzala jednou ranou a zavítala i do Alzy ať mi tam tu folii frknou i když teda nechápu co mě to vůbec popadlo po posledním incidentu s mobilem. Dopadla jsem tady totiž úplně stejně, možná ještě hůř. Za pultem na mě vykukovali mladý namachrovaný týpci, kteří měli asi v popisu práce když už teda nic neumí, alespoň dělat že něco, nejlíp všechno, umí. Měli tam jasně a zřetelně napsáno, že lepí folie tak jsem jim celej tel i s foliema svěřila do rukou. Za 10 minut se vrátili s potutelným úsměvem na tváři, že se jakože fakt moc snažili a že udělali vše co bylo v jejich moci a silách. Že prý tahle folie není na ochranu displeje, protože vůbec nelepí, že je to jen nějaká folie co se na ten mobil pokládá když ho ukládají do krabičky, chlapcí asi neuměli ani číst co je zezadu folií psáno, taky mě informovali, že bych jí měla jít reklamovat nebo vyměnit, určitě jsem si nechala účtenku od folií za 200 navíc si neumim představit co bych jim tam asi jako řekla...Snad největším zhrozením pro mě bylo když jsem viděla jak mi po mobilu stéká voda....To už bylo fakt moc, a do toho všeho mi ještě začali, že mám tenhle mobil vrátit a koupit si za ty peníze takovej ke kterýmu bude k dostání i příslušenství. Navíc odemě ještě než se dali do lepení chtěli doklad o tom, že jsem si mobil kupovala nedávno, že není starší 14ti dnů protože to nemohou lepit právě na mobily starší. Asi proto aby když ho u toho zničí aby pak šel ještě vrátit nebo nevim, netušim co to má za efekt...A cpát mi tam novej mobil cpali asi taky protože chtěli udělat kšeft a páč se báli že mi ho oddělali...No ještě, žecza to nechtěli peníze, asi se styděli, já bych se teda na jejich místě hanbou propadla, jenže oni z toho měli asi spíš srandu. Prachy bych jim za to stejně žádný nedala, ještě bych mohla žádat naopal odškodný nebo nový folie. Opravdu nechápu proč když už si člověk někde koupí mobila tam k tomu v tom obchodě nemají automaticky i to příslušenství na něj. Nebo proč už ta folie na tom mobilu není když už je u něj v krabičce...Ne to oni tam dají tu která je celá popsaná kravinama bez čehož by byla supr a k tomu přibalí tu co je úplně k ničemu..

Největší gól byl však potom doma když jsem tam tu poslední folii nalepila já a to úplně v klídku, hlavně že to prej nelepí, no nedivim se že jim to nelepilo když tam nafrdlali vodu. Do třetice všeho dobrého se mi povedlo tu folii tam dát. Ono já na jiný pokus už jsem stejně neměla nárok, protože mi tu jednu vůbec nevrátili, v balení byly 3, tak tu jednu mi buď ukradli na svoje zkoumání a hokusy pokusy nebo spíš což je pravděpodobnější jí totálně z*urvili...

Takhle to tedy dopadlo když jsem se rozhodla po strašně dlouhém rozmýšlení pořídit si chytrý telefon, bodejď bych se na to nevybodla...Ale ne, mobil funguje skvěle za ten sem fakt ráda, jen ty věci kolem by být nemusely.

A já se s tím obalem jen tak nevzdám, to co chci i dostanu!:-D A taky, že jsem dostala, nepochopim proč mě nenapadlo zajít k vietnamcům dřív a co jsem do tý doby blbla. Tam přece člověk sežene všechno a taky, že jo! Asi jsem chtěla mít vše originál no, ale na to už se prdí, tohle pouzdro je jako originál a k tomu je i fešný, tak ať si tamty strčí někam...Nepotřebuju je, obejdu a zařídím se i bez nich úplně sama když s tím vším dělají takový caviky. Došlo mi, že vietnamci mě zachránili už vícekrát, vždy jsem byla jejich stálým zákazníkem a teď mě napadli až jako poslední možnost...

Pamatuji si, že obdobně probíhal i můj první a od té doby taky úplně poslední nákup přes Aukro. Takže díky, ale Aukro a Alzu už nikdy víc. Jako náhodou obojí začíná na A :-D Fakt divný, protože třebas na votoču jsem měla vždy vše ok. Nevim asi si na ty internetový obchody někoho najmu, třebas to pak bude vše v pořádku:-D Jen je teda divný, že nikdo v mým okolí takhle problém s Alzou a vůbec nikdy neměl, tak mě zajímá jak jste na tom vy čtenáři s takovými záležitostmi?

Palačinky

7. března 2015 v 16:33 | Dominika |  Recepty
Vyborný recept na palačinky: vezmete si 20 dkg hladké mouky, 1 celé vajčko, půl litru mléka, banán, čokoládu na vaření a sladkou smetanu. Mouku, vajčko a mléko smícháte dohromady tak aby tam nebyly hrudky, potom na rozpalenou panvičku s kapkou oleje rozetřeného ubrouskem nalijeme těsto a chvíli necháme. Až je palačinka hotová podáváme s tak banánem, rozehřátou čokoládou na vaření a sladkou smetanou. Tento pokrm je rychlý, chutný a na zasycení stačí jedna palačinka,protože je to hodně kalorické jídlo. Zde vidíte. že pokrm je chutný už napohled: